Translate

zaterdag 3 november 2012

Restjes

Ik zit hier nu binnen terwijl het buiten flink regent.
Normaal zou ik nu in de natuur zitten om wat rond te struinen en eventueel wat fotograferen.
Zomaar wat foto's bij elkaar gezocht en een nieuw berichtje geplaatst.

Groet,  Marcel



1   Ree bij het eerste licht
 


2     Een manderijneend in het wild
 


3      Reeën in de ochtendmist, ze hadden me eerst niet in de gaten maar bij het eerste klikje van de camera zijn ze attent
 

4     Twee net uitgevlogen jonge torenvalkjes

5     Jonge fuut van dit jaar in de regen

6      Kabouterhuisjes

7

8

9    Bij mij om de hoek, de zeldzame inktviszwam

10    Salemander aan de wandel

11

12   Jonge Havik

13

14

15   Sperwer achter in de tuin met gevangen musje


 

15 opmerkingen:

  1. Hallo Marcel,
    die beiden kleinen Turmfalken gefallen mir sehr gut.. auch das Entenfoto, eine super scharfe Aufnahme..
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marcel,
    wat een geweldige serie heb je gemaakt.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice leftovers Marcel! You made a very nice series out of it!!! Love the mushrooms and the deers in the morning fog; all the bird pictures are stunning and the squid fungus is one of my favorite.
    Many thanks for sharing.
    Greetings, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto`s Marcel
    Ik vind ze allemaal mooi maar foto 6 is mijn favoriet, wat heb je die mooi gemaakt met softe kleuren en dof.
    De Ree in het eerste ochtend licht een mooie tweede en de twee jonge Torenvalkjes een bijzonder moment.
    Complimenten voor dit moois,

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg he, al die regen. Ik wilde er ook zo graag op uit. Je hebt heel wat fraais bij elkaar gezet. Mooi die reeen, wat zal dat een pracht gezicht zijn geweest. Heb je die sperwer echt in je achtertuin gehad? Ik zou er niet meer weg te krijgen zijn. Ook zo'n jonge havik is fantastisch en torenvalkjes ook. Ik denk dat de mooiste tijd voor de paddenstoelen voorbij is helaas. Jij hebt in elk geval een paar mooie en de inktviszwam is wel heel bijzonder. Ik hoop dat we nog een tweede kans krijgen.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die regen is toch nog ergens goed voor, want anders zouden we deze fraaie serie nooit te zien hebben gekregen?
    De ree in het ochtendlicht is schitterend, prachtige vliegenzwammen, nr 13 en 14 zijn zeer sfeervol, tja zo kan ik wel doorgaan....oh en dan ook nog die roofvogels, top!
    groet Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marcel, vooral de jonge fuut omdat ik weet dat je daar toch wel een tijdje voor in de stromende regen hebt gezeten,net krek wat je wilde maar toch zeer geslaagd en wie weet volgend misschien weer twee legsels.
    Het havik jong ken ik,een van twee als ik het goed heb en die later zijn geringd door je huidige natuurmaat JOHN DE RINGER.
    De paddenstoelen zijn mooi in beeld gebracht ook al is dat nog niet echt je ding maar wel de inktviszwam in je portfolio!
    Gaaf hoe je de twee torenvalkjes hebt,ze moeten er maar net zitten als je er langs komt en er ook nog maar aan denken dat je er langs moet.
    De sperwer heb je echt zoals de meeste mensen hem zien als ze hem ooit gezien hebben,ook de salamander moeilijk soort geweldig in beeld gebracht.

    En dat noemt van Tellinge van de natuur RESTJES !!!

    Gr Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Marcel,

    Hele fraaie serie. Die sperwer en jonge havik zijn topmomenten, maar de eerste foto van de ree en de foto van de wintertaling vind ik het mooist.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcel,

    Mooie restjes presenteer je hier,ik hoop dat je nog wat overhoudt voor volgende blogs. Ik ben het helemaal met René, mijn voorganger hierboven, eens je openingsfoto van de ree en de wintertaling met mooi laag camerastandpunt zijn top.

    Gr.,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marcel!
    Great work here, excellent photos !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcel
    Prachtige serie ( top momenten )uit je archief...
    Ja..De laatste tijd veel donker weer en regen..Maar zo'n serie als deze
    is toch een genot om naar te kijken!
    Prachtig die Reeën en Ree ..Ja..ze zijn eigenlijk allemaal top!
    De Inktviszwam moet ook hier in de AWD ergens staan..maar helaas heb ik hem nog nooit gevonden.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marcel
    Prachtige serie ( top momenten )uit je archief...
    Ja..De laatste tijd veel donker weer en regen..Maar zo'n serie als deze
    is toch een genot om naar te kijken!
    Prachtig die Reeën en Ree ..Ja..ze zijn eigenlijk allemaal top!
    De Inktviszwam moet ook hier in de AWD ergens staan..maar helaas heb ik hem nog nooit gevonden.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marcel,
    wat een prachtige restjes heb jij zeg.
    Ik vind het allemaal supermooie foto's. De reeën, geweldig om die zo mooi te zien.
    De foto van de wintertaling vind ik heel mooi wat sfeer betreft, alles eromheen wit-grijs, dan vallen de kleuren van dit eendje nog meer op. De jonge torenvalkjes, je zal dit moment maar treffen, prachtig.
    De paddenstoeltjes.....ook al zo mooi.
    Heerlijk restblogje..
    Het weer wordt nu beter, dus je kan weer nieuw materiaal verzamelen,
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marcel,

    Dit mag je vaker doen als het regent. Wat een heerlijke foto's laat je hier zien. Ik wil eigenlijk een favoriet kiezen maar vind ze allemaal even prachtig. Toch spreken de Reeën foto's me het meeste aan, omdat ik die zelf ook zo graag fotografeer!

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen